vineri, 23 decembrie 2011

Prima zi operatie circumcizie

Am ajuns si la prima zi.Dupa cum spuneam in postul anterior am luat doua pastile seara si doua dimineata pe care mi le-au dat ei + o bomboana mentolata ca sa mi ia din foame.

Si m au luat.La ora 8:30 de dimineata m-a intrbat daca sunt gata mi-a facut in mana un test sa vada daca sunt alergic la anestezie.Si peste 10 min eram pe masa de operatie stateam asteptam sa vina doctorii+asistentele in sala de opeartii toata lumea ba iesea ba intra.Dupa vreo 5 min a venit doctorul meu + ctaeva asistente le am dat o mcia anteie la asistente doar asa ca sa ma simt eu in siguranta.Toata lumea a fost foarte draguta.

  • M-au pus sa stau in fund cu capul cat mai aplecat mi au facut 2 injectii in coloana pentru anestezie branhianestezie am simtit o piscatura  si apoi un pic de durere dupa ce mi-a facut aia eram atat de linistit era foarte bine.
  • M-au intins pe masa cu totii mi au pus masca de aer pe nas paprat de masurat temperatura pe deget si pt masurat tensiunea.
  • Apoi m-au intrebat daca simt ceva si eu am zis pai sa puna mana ca nu simt nimic au zambit si au continuat adica totul era bine nu am simtit nimic operatia a durat 15 min mai mult le-au luat sa se pregateasca au lcrat 2 medici unu pe stanga unu pe dreapta.
  • NU AI VOIE SA MISTI.NICI CAPUL NIMIC.
  • Acolo e o atmosfera din aia mai zice doctorul o gluma asistentele te intreaba unde inveti cum te cheama din astea.
  • Dupa ceva timp mi-au zis gata poti sa pleci:)).
  • m au luat cu targa puneam mana pe picor nu simteam nimic chiar daca ma ciupeam. 
  • Efectul ansesteziei a trecut in 3 ore desi mai eram ametit se spune ca cu cat stai mai mult cu atat mai bine.Nu ai voie sa ridici capul trebuie sa stai doar pe spate altfel vei avea dureri de cap.
  • Dupa 4 ore m-am ridicat din pat si m am dus la wc pt ca mi au bagat vreo 2 3 litri de perfuzie si sincer am vrut sa vad cum arata si bijuteria:)
  • Am ajuns la wc si ce sa vezi doar bandaje si am facut "pishu" si curgea la 90 de grade ca asa facuse medicul apoi m a usturat un pic am luat haritie igienica si am tamponat un pic bandajul sa mai absoarba din urina.
  • A fost totul ok in ziua aceea


Important NU AVETI VOIE SA MANCATI MANCARE TARE ADICA CARNE SAU CARTOFI PRAJITI CHIAR DACA NU ATI FACUT OPERATIE DE STOMAC DEOARECE MATELE SE STRANG SI DVS VETI FI CONSTIPAT DECI DOAR IAURT MANCARE USOARA. Spun din experienta proprie

De preferat noapte sa dormiti pe spate.Si fara sa va chemati prietena pe la voi o sa va doara ala micu:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu