sâmbătă, 10 decembrie 2011

Inainte de toate...Poze,documentatie,fimoza,parafimoza,Balanita

Inainte de toate ca sa fii sigur ca trebuie sa fii operat trebuie cum am spus si in postul anterior sa te documentezi.Cel mai bun ar fii un medic urolog mai ales daca crezi ca ai fimoza.Dar totusi suntem in sec XXI si folosim aproape zilnic PC-ul.

In continuare o sa primiti materiale poze si altele care va vor indruma spre problema dvs.

PT cei ce se descurca cu engleza despre fimoza:
un blog foarte bun care arata pas cu pas cum a decurs vindecarea:)
http://circumcised-as-adult.blogspot.com/2011/05/tight-foreskin-as-uncircumsied-male.html


http://poliklinika-arcadia.hr/en/pediatric-surgery/7-surgery/5-phimosis-circumcision-and-other-foreskin-disorders?showall=1


Ce ti se face in timpul operatiei de circumcizie.


Alte materiale in LB Romana:
ceva foarte bun de aici am inteles multe:) http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=86662
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fimoz%C4%83

Tipuri de fimoza:
Exista mai multe tipuri de fimoza
1.Punctiforma Daca e asa inseamna cel mai probabil ca o ai asa din copilarie.Asa am avut si eu nu e o graba insa nu trebuie amanata se poate ajunge la infectii deoarece acolo nu se poate face o igiena corspunzatoare si se pot ajunge la infectii ale tracturului urinar sau chiar Balanite .



Balanita sau infectie la bebelusi



Trebuie vorbit cu un urolog.E urgenta daca curge sange,doare la ejaculare,sau curge ceva alb.(Balanita)
Daca nu stati pe propriul risc.

2.Stransa(inel) sau PARAFIMOZA.Asta sigur o sa fie dureroasa +ca e si urgenta lasat asa se poate umfla mai rau sau schimba culoarea catre mov deoarece sangele numai circula.Chiar e o urgenta!sper sa nu ajungeti acolo.
mai multe detalii aici http://www.i-medic.ro/sexologie/viata-sexuala-barbatilor/fimoza-si-parafimoza-cauze-si-metode-de-tratament

3.Fimoza care se poate "reface acasa" atunci cand inelul fimotic nu este foarte strans atunci cand s-a  mai vazut "capul" prin masturbare sub dus sau anuminte creme.[Nerecomandat nicaieri]

Asa ca sfatul meu prima data folositi informatiile care le aveti la indemana internetul sau o carte de sanatate apoi cat mai repde la urolog.
PS.:Eu sunt la  a 2 a sapt de la operatie  ma simt bine numai sunt stresat firele le a scos.Medicul mi a zis ca totul e ok si ca in sfarsit am si eu o putza frumoasa.
Am erectii nu ma doare,nici macar la inceput insa cand aveam firele simteam ca nu are unde "sa creasca".
Cojile aproape au picat.Eu va recomand sa nu faceti dus prea des acolo.O sa urmeze o alta postare cu detalii mai multe.
Ceea ce conteaza este sa nu amanti daca puteti face nu  e nicio rusine nici de medic nici de famile.Pana si domnul Emil Boc a facut operatie de fimoza.

Numai bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu