vineri, 23 decembrie 2011

Operatia de circumcizie inaintea primei zile

In prima zi cand te duci la internare dupa ce bineinteles medicul urolog si-a dat consimtamantul ca ai nevoie de aceea operatie si ca poate decurge fara probleme si bineinteles dupa ce ai fost la mai multi medici trebuie sa ai nevoie de cateva lucruri.(eu cel putin  am avut nevoie de asa ceva):

1.Curaj(ii multumesc lui Dzeu ca am avut din asta)
2.Pijamale chiar 2 perechi chiloti cat mai largi si din bumbac
3.Sapun + altele de igiena corpului
4.Un iaurt
5.Bomboane mentolate
6.O lama de ras nu BIC
7.Cativa bani pt asistente pentru doctor (parerea mea e ca unii chiar merita)

Va intrebati de ce bomboane mentolate?O sa revin la asta mai incolo.

Ati ajuns la spital(8 dimineata) ati vorbit cu medicul de preferat sa vorbiti cu el din inainte sa stie ca veniti trebuie pragtita sala de operatii si  ar fi mai bine pt dvs sa mai vina cineva cu voi sa va ajute.Nu va lasa sa intrati cu haine straine doar pijama, trebuie sa va dezinfectati sa faceti un dus adica pe care  l am refuzat deoarece facusem baie cu 10 ore inainte sa vin.
Vorbesti cu medicul te duce in camera langa alti pacineti care poate au aceeasi problema poate mai rau.Nu trebuie sa ti fie rusine.Nu ai voie sa mananci nimic iti face niste analize iti ia sange + urina si apoi te trece printr-o serie de teste masoara tensiunea iti face electrocardiograma iti asculta plamanii si iti da 2 antibiotice + 2 analgezice unu din fiecare seara cand te bagi la somn si unu dimineata cand te trezesti inainte de operatie.

Lama de ras este pt ca sa ta epileze in zona inghinala bineinteles te poti face de acasa insa fa te bine si eu am fost facut insa a insistat sa mai ma faca odata.

Aveti un ragaz de cateva ora in care puteti manca lucruri usoare cum ar fi un IAURT.

Pe la 6 seara mi s -a facut  CLISMA vezi chipurile sa nu fac ceva pe masa.Hmm nu a fost dureros pentru ca am stat relaxat dar dupa la toaleta a fost un pic cam naspa dar nu rau.

Adica ce mi-a facut la clisma a bagat un furtunas cu apa calduta in fund cam  1L si apoi a trebuit sa ma duc la wc un fel de diaree nemirositoare si curata.Ma rog nu 100%
INAINTE DE CLISMA DE RECOMANDAT SA VA DUCETI LA WC SI SA VA FORTATI SA SCOATETI CAT MAI MULT.

Si dupa aceasta clisma nu aveti voie sa mancati decat cirobe strecurate
iaccc...
Ei si aici vine faza cu bomboana mentolata.Eu am stat cu un mosulica in camera asa a trecut mai usor timpul deci un alt sfat faceti-va un prieten pe acolo timpul o sa treaca mai repede si avea varicocel adica i se umfalse un testicol si avea aceeasi procedura ca mine clisma + mancat ciorba strecuurata.Si ce s a gandit el stai ca am niste bomboane ia si tu una si eu una si uite asa pofta de mancare a disparut.E buna si una inainte cu 2 oore de operatie.:)

Si asa  s-a incheiat prima zi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu