marți, 20 martie 2012

A doua zi operatie circumicizie

Ma scuzati ca nu am mai scris de ceva timp,nu am murit doar ca na cu facultatea examenele e greu...

Hmm  a doua zi...
Sa fiu sincer desi toti pe net ziceau ca noaptea o sa fie chinurile cumplite ca nu o sa pot sa dorm ..ehh uite ca am putut si nu a fost chiar asa de rau bandajele au fost puse bine.

Ce-i drept m am trezit de vreo 2 3 ori dar nu ma durea foarte tare operatia ca dupa cum cred ca toata lumea stie cand dormi esti intr-un fel de anestezie.Adica nu simti asa prea multe si simteam o durere asa si dupa respiram si ma gandeam la ceva urat sau nu stiu la formule matematice sau sa incerc sa ma gandesc  cum s a format Universul.In orice caz nu va ganditi la persoana iubita o sa fie mai rau rau.
PS pozitia recomandata e pe spate cu "Instrumentul in sus":)

Asa  in fine a 2  zi de dimineata a inceput,nimic special a venit asistenta  mi a facut niste injectii zice ea calmante si antinflamatoare,nu am zis nimic apoi dupa 30 min a venit si doctorul s a uitat acolo si a zis foarte bine,sa vii mai tarziu sa ti schimb pansamentul.
Asa am si facut s a uitat si mi a zis baiete maine esti acasa si in rest nimic mai important in legatura cu operatia doar cand m am dus la toaleta am avut un pic de problema am fost un pic constipat cum am zis si in postul trecut fara mancare prea multa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu