marți, 20 martie 2012

A treia zi operatie circumcizie

A  treia zi a fost cea mai frumoasa am plecat acasa asa cum a zis si medicul.

Mi a facut externare mi a dat scutire si niste medicamente Panadol si un antibiotic am ajuns acasa mi am bagt tot ce am avut la spital la masina la 90 de grade si cam atat

a sa nu uit mi a zis ca peste o sapt sa ma duc sa scot firele
sa nu am contact sexual timp de o luna
sa nu fac sport timp de o luna
si sa respect reteta+ infuzie cu ceai de musetel

Mai mi am luat eu niste fase doar ca sa pun in jurul operatiei sa stea intrumentul nemiscat

Asa sa revenim am ajuns acasa am facut ceai am pus ceaiul intr un borcan am lasat ceaiul sa fie caldut sa nu ma arda si apoi mi am introdus o in borcan asa e cel mai bine.:)
Dupa tineam borcanul pe calorifer sa stea cald si ma spalam dupa fiecare urinare ca daca nu ma spalam altfel ma ustura pt ca urina contine sare.

In rest ce sa zic am ramas uimit la cum arata de bine putza mea ceva gen ca in filemele xxx urinam incredibil de usor inainte stateam mai mult la wc



o sa mai revin cu sfaturi de pe cum a fost in urmatoarele zile saptamani + masturbare +relatii sexuale.Timp sa am si vizite:)

Poate mai recomandati si la altii:)

36 de comentarii:

  1. Salut! Vad ca n-ai mai scris demult! Ideea e ca urmeaza sa trec si eu prin asta si m-ar interesa impresiile de dupa. Sexul si starea generala. Mersi frumos si sper sa vezi mesajul (si sa poti raspunde) pana saptamana viitoare. Luni ma operez! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu ti am raspuns prea tarziu:)

      Ștergere
    2. Salut! Acum plecam spre spital. O sa revin cu infor dupa. Mersi pentru raspunsuri! La mine s-a format un inel sclerotic ci nu mai pot decalota fara sa ma doara si exista si riscul de parafimoza. Din pacate, fac cu rahianestezie, nu locala. Am niste retineri, dar asta e. Revin dupa operatie. Mersi inca o data.

      Ștergere
    3. Ok este alegerea docotoruli anestezist,iti doresc toate cele bune:)

      Ștergere
  2. Da asa e,nu am mai scris de ceva timp..si asta pentru ca sunt student cu examenele,dar promit ca dupa ce scap de facultate(cu bine)sau daca o sa am timp o sa scriu:)

    Ca sa ti raspund tie:
    Pai daca ai fimoza si vrei sa faci operatia,nu ezita gaseste unul dintre cei mai buni doctori si fa ti operatia.Inainte cu fimoza parca si atunci cand urinam nu era asa confortabil + ca nu puteam controla jetul.Acum totul e bine.In leg cu sexul paii este mult mai bine cand imi dau drumu (nu ma retine nimic),nu imi mai dau drumu de foarte multe ori ca inainte insa senzatia mi se pare la fel.La masturbare nu e nicio diferenta imi dau drumu de cate ori vreu.
    Tu de care fimoza te operezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa si singurul sa zicem dezanvataj asa e ca dupa operatie fara sex,masturbare o luna + sa sti ca,capul "putei" e foarte sensibil vreo luna adica parca daca l atingi e ca si cum ti ai baga un deget in ochi nu te doare dar te enerveaza rau:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Revin si eu cu o postare. Operatia aa fost acum 3 saptamani. Anestezie in coloana. Internat cu o zi inainte de operatie. Clisma ziua de dinainte si in ziua operatiei dimineata. Doar iaurt si o ciorba cu o seara inainte. Eram pe antibiotice orale (sunt alergic la injectabil NU UITATI SA SPECIFICATI ASTA-medicii pot uita uneori sa va faca testul pentru a vedea daca sunteti alergici). Operatia a fost la CF2-7 mil cu toate atentiile. Daca avti bani de clinica specializata in astfel de interventii, duceti-va acolo; va puteti face si anestezie locala la privat... pt. cei ce nu stiu exista sanse de complicatii la anesteziile in coloana(rahianestezii).
    Operatia ok. Iti baga un sedativ f. tare si te ameteste mult treaba asta.
    Ziua operatiei la Terapie Intensiva, cu sonda.
    A doua zi scos sonda (m-a usturat...durere moderata).
    Era sa lesin cand am urinat singur prima oara... E vorba de acomodare cu situatia... o sa fie un pic sange.
    Circumcizia a fost PARTILA (doar excesul de preput indepartat). O recuperare mai anevoioasa din pricina asta. Ramaane afaara doar un pic din varful glandului.
    Mi-am scos firele la 8 zile dupa. In timpul asta imi bandajam capul penisului, si un capacel (l-am tinut 3 zile dupa) pentru a ma sterge de urina si a nu expune glandul. Imi dadeam cu Fluocinolon (dimineata si seara), insa am renuntat la el (imi usca pielea glandului). Am inceput cu crema de galbenele si acum de vreo saptamana merg pe marul lupului, care a dat rezultate f. bune ca cicatrizant.
    La scoaterea firelor a fost dezastru. N-em oprit pe la jumatate fiindca nu mai puteam de durere. Firele erau scurte si trebuia sa-mi taie in carne ca sa le scoata de sub nod. Pentru cei care o sa treaca prin asta, luati-va un spray cu Lydocaina (18 lei la Helpnet). Eu n-a m fost inspirat. Mi-a lasta treaba asta o inflamatie mai ceva decat la operatie.
    Mai am vreo 3 saptamani de recuperare. In partea dorsala, pielea de interior este inca inflamata (de cand mi-a scos firele) si ma ustura la contactul cu apa.
    Cel mai importanta pentru cei care vor sa treaca prin asta. Nu va panicati vizavi de imaginea jucariei voastre de dupa operatie. E normal sa arate mai ciudat. Spalati-va bine si dati cu creme. Atentie la efectele acestora, schimbati daca e nevoie. Atentie la erectii (in special cele nocturne), pana va scoate firele si cateva zile dupa. O sa va doara si e importnat sa le controlati rapid. Urinati inainte sa va culcati si nu exagerati cu apa inainte de somn. Favorizeaza erectia.
    In rest, MULTUMESC pentru ca ai deschis blogul asta si am avut ocazia sa-ti citesc experienta si sa o impartasesc pe a mea. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey foarte bine ca ai spus si pe mine m-a durut la scoaterea firelor dar asistenta a fost foarte rapida si a inceput intai cu firele cele mai grele de pe partea dorsala..Ahh si era o asistenta asa frumoasa m-am straduiut sa fiu cuminte.
      PS. Poti sa scri toate povestea ta amanunt cu amanunt si o pot pune langa a mea ,poate altii au nevoie cum si tu si eu am avut:).Numai bine insatosire grabnica!
      PS Tu cu ce iti dai pentru hidratarea capului?Eu nu am folosit mare lucuru..doctorul nu a zis nimic..mai ma dadeam cu garnier hidratare intensiva cand mi se parea ca e uscat insa nu avea mare efect...

      Ștergere
    2. Salut!Multumesc pentru impartasirea experientei tale.Azi am fost la doctor si mi-a scos capacelul iar peste 2 zile ma duc sa imi scoata firele si sunt convins ca o sa am o durere cumplica asa ca deja caut lidocaina spray.Multumesc inca o data pentru sfaturile pe care ni le-ai dat!

      Ștergere
    3. Sper ca ai scapat cu bine:),nu ai pentru ce!

      Ștergere
    4. Buna ziua sunt in a treia zi dupa circumcizie.Spunetimi VA rog glandul trebuie sa fie vinat,este normal asa ceva?

      Ștergere
  5. salut
    ce medicamente ts a prescris medicul dupa operatie poti sa mi spui ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da cum sa nu:)
      Din ce imi aduc eu aminte mi a dat neolin pt a nu se imflama si antidurere si m-ai mi-a dat niste antibiotice mai mult de 60 Ron nu m-a dus?
      Dar de ce intrebi?

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. salut .
    am 18 ani , m-am operat de fimoza stansa cu anestezie rahie(cea facuta in spate) si a 2 zii mi sa umflat operatia cand am ajuns acasa , probabil de la frig . sunt la a 4 zii dupa operatie si e inca umflata . am vorbit cu medicul si mia zis sa ma duc luni la spital sa ma vada , astazi find vineri . La voi cum a decurs operatia dupa ... adica vi sa umflat cumva ? vi sa invinetit ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut scuze ca raspund cu intarziere,sper ca esti bine . La mine a fost umflat cca 6 7 ore umflat dar nu ff rau apoi a 2 zi nu am avut nimic doar dureri!Sanatate!!!

      Ștergere
  8. salut! poate o sa vezi comm'ul si eu am 16 ani si sufar de fimoza ca a ta! insa imi este foarte frica sa merg la un medic... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, scuze ca iti raspund cu intarziere. Nu are de ce sa iti fie frica nu esti singurul care are asta te interesezi de un medic cat mai bun vorbesti cu ai tai. Oricum sincer pe mine nu m a afectat problema asta(ca aveam fimoza) pana nu a inceput sa se infecteze si sa ma doara,dar un singur lucru iti spun daca ai medic bun o sa vezi o gramada de beneficii dupa:
      -urinezi foaaaarte usor
      -atunci cand ti se face mare nu te jeneaza nimic si ar mai fi . Sincer daca nu aveam fimoza punctiforma nu faceam operatie.Dar daca am avut si am avut si infectie nu vedeam nicio cale de iesire doar la medic.!

      Ștergere
    2. Mersi pt raspuns...insa nu te deranja "fimoza" cand intretineai relatii...pe mine doar gandul ca pielea aia se "freaca" ahhhh! sper totusi sa nu fie asa! mersi inca o data pt raspuns!

      Ștergere
  9. Înainte de operație și după poți face comparații : probleme, senzații, durata mai lunga sau scurta per total Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, per total e mult mai bine.
      Lucururi care mi s-au imbunatit au fost:
      1.Urinarea mult mai rapida si chiar simteam ca ma "usuram"!
      2. Igiena personala
      3. Incredera in mine

      In legatura cu simtitul sincer nu mi se pare nici o diferenta simt la fel de intens placere in timpul actului si mai ales la ejaculare pentru ca nu mai obstructioneaza nimic capul penisului.

      Totusi daca esti om normal,fara fimoza nu ti-as recomanda sa faci operatie pentru ca eu cred ca se simte mai bine cu "piealea aceea" insa eu am avut fimoza puntctiforma si nu am avut cum sa simt aceea placere intrucat capul penisului nu iesea deloc(era o gaura foarte mica)

      Ștergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut,la ce spital trebuie sa ajung pentru un consult de specialitate?
    Am nevoie de bilet de trimitere de la medicul de familie?

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tu ai facut-o la o clinica privata sau la spital de stat?

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut,am 18 ani azi merg la control sa vad ce am daca am sau nu fimoza sa ma tem de operatia de fimoza(circumcizie)? E asa de rea? Mi-e frica nu am avut alte operatii pana acum sunt fricos de fel..

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut! Scuze ca raspund asa tarziu, dar numai acuma am vazut comentariul. Nu ezita sa te operezi daca ai fimoza. Fimoza poate fi provocata de anumite boli de piele care pot duce la cancer penian.
    Eu m-am operat miercuri (azi fiind vineri) de fimoza, pentru ca am o boala de piele care a cauzat treaba asta. Iar boala de piele a ajuns sa-mi afecteze atat glandul (capul penisului) cat si tubul acela prin care urinez si asta e foarte grav.
    In ceea ce priveste operatia, ma simt foarte bine dupa ea, atata ca ma ustura glandul pana o sa se desensibilizeze.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am trecut si eu prin asta Joia trecuta, astazi mi-am scos pansamentul si penisul arata tare ciudat, este umflat si cusaturile se vad destul de urat, inca mai am putina piele sensibila pe cap si imi e greu sa port haine. Eu nu stiu cum sa dorm noaptea, imi e frica sa am erectie si sa se intample cine stie ce, am mai avut in a 2-a noapte in jur de 4 si durea, nu tare, dar te trezea si te facea sa te dai jos din pat, acum nu mai am pansament nimic si nu stiu cum sa fac sa dorm si eu linistit, in rest trebuie sa am rabdare sa se vindece ranile astea. Sfaturi despre cum poti sa evit erectiile noaptea?

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt programat peste 2 saptamani la operatie...Diagnosticul a fost de fimoza stransa :( si singura cale este circumcizia... Nu pot decalota deloc in niciun fel ... e prima operatie din viata mea imi e frica de mor.. nu mai pot sa dorm cu gandul la ziua operatiei ma ia cu tremurat... cam cat dureaza interventia ?

    RăspundețiȘtergere
  20. Vă salut domnilor. Pe 17.10.2016 m-am operat de fimoza. Ceva clasic din ce am înțeles de la medic. Operația a fost rapidă (45 minute) și fără probleme. După două zile m-au chemat să-mi dea jos coroana (un fel de pansament circular cusut pe interiorul preputului, în jurul glandului. Mai precis intre gland și preputu). După ce au înlăturat acea coroana au rămas firele de la baza glandului. Doctorul mi-a spus că acele fire sunt resorbabile. Problema este că au trecut deja 30 de zile iar firele încă sunt acolo. Aveți idee cât durează până pică sau se resorb în organism?

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut tuturor
    Eu m-am operat joi (fimoza stransa)
    - operația a durat 1 ora și 20 minute , având lângă mine o asistenta ce mă ținea de vorba (recomand sa nu gustați umorul medicilor din sala de operație, nu este pentru toată lumea)
    -totul s-a întâmplat foarte repede ,nu am simțit nimic și nici după operație.
    Astăzi este luni și mă simt ok ,am fost la control și am renuntat la pansament (cel puțin pe timpul zilei , deoarece în fiecare seara am avut erecție , destul de deranjat ,iar preventiv deocamdată voi păstra pansamentul pe timp de noapte de teama durerilor!
    Acum întrebarea mea către voi ce ați făcut aceasta operație :
    1. Cum ați reușit cu igiena?
    2. După cât timp nu ați mai avut dureri?
    Mulțumesc și sănătate

    RăspundețiȘtergere
  22. După cât timp de la circumcizia totala poți întreține relații sexuale , masturbare ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua pot face dezinfecția cu ceai de musatel zona unde a rămas infectie dupa operatia de circumcizie ( fimoza )? Momentan au trecut 15 zile de la operatie si a rămas o mică cicatrice inca nu vindecată...medicul mia prescris doar amoxacilina la 8 ore..fara un unguent sau un dezinfectanf.

    RăspundețiȘtergere